Röportajlar

Tuna Kiremitçi’den Tartışılacak Sözler!

Tuna Kiremitçi’den Tartışılacak Sözler

Yazar ve müzisyen Tuna Kiremitçi, Ekotürk TV’de yayınlanan Pembe Masa programına oldu. Tuna Kiremitçi tartışılacak sözler söyledi.

Kelimeleri ustalıkla kullanan romantik şair, aşklarının neden mutlu sonla bitmediğini anlattı. Kiremitçi,
“Ben evlilik sevmiyorum. Evliliğin kendisi gayri insani bir şey zaten. Saçma sapan bir iş evlilik yani.”
Dedi.

İSTANBUL

Psikolog Özlem Esra Adakul, Ekotürk TV’de seyircisiyle buluşmaya ediyor. Her hafta sonu
güzellik, sağlık, kültür sanat ve müzik alanında birbirinden ünlü isimleri ağırlayan Adakul ve konukları,
hayata her konuyu açık açık ve gerçeklerle dolu bir sohbeti Pembe Masa ile ekranlara taşıyor.
Adakul’un bu haftaki konuğu yazar ve müzisyen Tuna Kiremitçi oldu. Kiremitçi, yazarlık serüveninden
müzik kariyerine, babalığından aile hayatına kadar pek çok şeyi anlattı.

“EVLİLİK SAÇMA SAPAN BİR İŞ”

Programda samimi itiraflarda bulunan Tuna Kiremitçi, hayatına bilinmeyenleri paylaştı.
Kelimeleri hünerlice kullanan, kendini iyi ifade eden bir yazar olarak neden aşklarının mutlu sonla
bitmediği sorularına yanıt verdi. Kiremitçi, “Ben evlilik sevmiyorum. Açıkçası bu, evliliği sevmiyorum.
Evlenecek olanların hevesini kıracak şeyler söylemek istemem şimdi. Baba olmak, sahibi olmak
harika bir şey. Evliliğin kendisi gayri insani bir şey zaten. Saçma sapan bir iş evlilik yani. Fakat
sahibi olmak bir evlat yetiştirmek insanın gerçekten yeniden doğmasına sebep olan bir şey. Bu yüzden
minnettarım çocuklarımın annelerine. Allah ikisinden de razı olsun o çocukları bana verdikleri için.
Evliliği sevemedim ben.” diye konuştu.

ROMANIMLA KADINSI VE FEMİNEN TARAFIMI KEŞFETTİM

Milyonların beğenisini toplayan Git Kendini Çok Sevdirmeden romanının 20’inci yılını kutladıklarını
söyleyen Kiremitçi, kitabı yazmasına neden olan etkenleri de böyle anlattı: “Kitapta 14 yaşında bir
anlattım. Aslında görünüş olarak kendi kız kardeşimi yazdım. Biraz o biraz ben. Yani sonuçta
kahraman kız da olsa onun içini kendi iç dünyan ile dolduruyorsun. Böyle hayatla tanıdığım kadınlarla
kendi feminen tarafımı keşfetmek istemiştim aslında. Ve çok zevkliydi, kendi feminen ve kadınsı
tarafımla tanışmak. Bu kitap benim kendi kadınsı ve feminen tarafımı keşfetme yolculuğumdu. Bu da
çok hoşuna gitti okurların. Bir erkeğin böyle bir keşfe çıkmış olması. Benim için de çok zevkli bir
deneyimdi.”

Özlem Esra Adakul ile Pembe Masa her Pazar, konu ve konuklarıyla Ekotürk TV’de kahvenize eşlik
etmeye geliyor. Pembe Masa isimli programda, güzellikten sağlığa, kültür sanattan müziğe pek çok
alanda ünlü isimlerle keyifli bir sohbet gerçekleştiriliyor. Yaklaşık 1 saat süren programda, Adakul ve
konukları gündeme önemli konuları da işliyor. Adakul, programda hayata dair her konuyu
açık açık ve gerçeklerle dolu bir sohbetle işliyor.

Yorum Yap