Spor

Fenerbahçe 1–1 D.G. Sivasspor

Fenerbahçe 1–1 D.G. Sivasspor

Fenerbahçe Süper Lig’in 4. hafta maçında Demir Grup Sivasspor’u ağırladı. Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Kompleksi’nde oynanan karşılaşma 1-1 eşitlikle tamamlandı.

Fenerbahçe’nin golünü 23. dakikada Bright Osayi-Samuel attı.  Sivasspor’un golü ise 44. dakikada penaltıdan Pedro Henrique kaydetti. Sarı lacivertli ekip sonuçla puanını 10’a çıkarttı.

Diego Rossi, Mergim Berisha Max Meyer sarı lacivertli formayla maçına çıktı. Diego Rossi ve Mergim Berisha maça ilk 11’de başlarken, Max Meyer oyuna sonradan dahil oldu.

İkinci yarıda Fenerbahçe iki penaltı kararı bekledi. 50. dakikada Berisha’nun şutunda, 82. dakikada ise Meyer’in ortasında oyuncular el gerekçesiyle penaltı bekledi. Ancak hakem iki pozisyonda da kararı verdi.

Yorum Yap